lördag 31 mars 2012

Vinter igen

Jaha........tur att jag hann njuta av stugan och värmen i söndags! För nu är det vinter på gång igen

Hade tänkte att sova där någon natt nu till påskhelgen, men det kommer nog att kräva varma element i sovrummet - men det kan ju funka.....

Ska bara kolla att de har satt igång toaletterna, för nog kan jag klara mig med vattendunkarna inne i köket, men toalettbesöken vill jag nog ha nere på koloniområdets anläggning.

Något som jag tänkte ta mig tid till i påsk är att få ner lite penséer i krukor både här hemma till balkongerna/loftgången och ute i stugan. Och de klarar lite sämre väder. Sedan kan man gå någon timme i blomsteraffären och drömma....

Håller tummarna för bättre väder i påsk, som även innehåller lite shopping med äldsta dotten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar