söndag 3 juni 2012

Vädret!

Ja, så det kan bli!
När det var fint väder kunde jag inte av privata skäl inte sova över i stugan....nu kan jag  det! Men vad hände med vädret?

Nu blev det bara en natt, onsdag natt, och jag får tydligen nöja mig med det: Nu har jag värme i stugan, men det är kallt och gå till toan..........är bekväm av mig.
Men jag hade faktiskt räknat med att kunna vara där under helgen, trots det svala vädret, men inte detta väder - kallt, regn och blåst!!!!!

Men jag ger mig inte, det blir en kort besök i eftermiddag. Sonen och jag ska köpa färg för vi ska börja måla sovrummet. Det är mörkt i rummet idag, och ett sätt att få det lite ljusare är att väggar och tak blir vitt...hoppas sonen ställer upp och hjälper mig......

Annars har det hänt lite ute - häcken är borta (KoopTjänst) och de ska också hjälpa mig med att snygga till staketet. Sedan har jag Seniorföretaget som ska fortsätta med det arbete som de startade i höstas - mina fönster. Nu ska de också laga min inre ytterdörr, efter inbrottet, och fixa taket i gästrummet (som har sjunkit i ena änden).

På onsdag är det nog fint väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar