fredag 24 februari 2012

Fint väder i helgen?

Då blir det stugan!

Tänk er en Carina som sitter i solen, där det är lä, invirad i en varm och skön filt och njuter av solen.........

Drömma om varmare dagar då man kan börja jobba lite inne i stugan och ute på tomten...allt som jag vill göra...vad blr det först?

Eftersom det inte är några akuta saker just nu så kanske jag kan ta dagen som den är...men fönstrena behöver ju bli klara...och sovrummet vill jag gärna måla...flytta kylen så jag kan göra en liten "spishörna"......

Det finns nog att göra, men jag längtar tills det är dags!

Önskar er alla en fin och skön helg

1 kommentar:

  1. Du hinner göra allt det där, tids nog. Blir det inte uppehåll eller sol i helgen så kan du säkert kura in dig i en filt i soffan inomhus och läsa en god bok :)

    SvaraRadera