lördag 4 februari 2012

Koka makaroner


Ja, jag åkte dit!

I torsdags var jag på Rusta...en liten utflykt....och se där! En enkel kokplatta....kunde inte låta bli!

Så nu tror jag att jag ska planera om min lilla kokvrå och lilla kökshörnan i hallen.

Jag funderar på att flytta ut kylen till hallen och flytta in byrån med elgrill mm istället.
Kylen är för hög och blockerar en del av fönstret. Och tills vidare har jag ingen bättre plats än i hallen för kylen.....får nog fundera lite där!

Men vid diskbänken får det nu bli en hörna med kokplatta och lager av våffeljärn och smörgåsgrill. Men elgrillen får nog stå kvar ute i hallen...upp på kylen.....

OBS detta foto togs på visningen, så den lilla bruna hurtsen är idag flyttad...står en TV där i dag!

1 kommentar:

  1. Roligt att du har läst och länkat. Lycka till med nya stugan!

    SvaraRadera