söndag 8 januari 2012

Gallret är borta



Den 22/5 togs gallret bort och vilket utsikt vi fick!

Förre ägaren hade verkligen "spärrat" in sig så det kändes bra att få bort detta armeringsjärn.....duger bättre till mina klätterblommor på baksidan!

Vet inte om ni ser det men i hörnet står det ett brasskydd. Hittade det i förrådet och jag har en väninna som gillar ungefär samma saker som jag....det första hon fick se var just denna! Har nu fått en annan plats på verandan men den behöver nog få lite mer uppmärksamhet längre fram.

Dörrarna till min lilla bod ska bytas. Funderar på att sätta igen dörren på kortsidan och slå ihop två mindre utrymmen. Blir nog bra jobb i sommar.

Annars händer det inte så mycket just nu på verandan, utan jag går vidare till trädgården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar