torsdag 19 januari 2012

Min bod





Får jag presentera min bod, innehållande ett toalettrum och två mindre trädgårdsbodar. Allt med ordentligt reglade dörrar och med el!

Detta är nog det enda som min man har sagt att han inte gillar - stränga order om när Corren och Linköpings Tidning kom för att göra reportage att inte fota detta!

Min tanke är att toalettrummet ska snyggas upp, men toaletten är bra att ha! Den finns innanför den högra dörren!

Innanför den vänstra dörren finns en hållare för en toalett, men ingen toalett...är ni med? Boden är antagligen en gammal arbetsbod och i "hålet" där inne har det nog varit en hink.....
Det är en vägg mellan denna del och den del som har ingång från vänstra kortsidan (man ser dörren på fotot som är taget på verandan).

Min tanke där att försöka få bort väggen mellan dessa mindre rum, och få in ett ordentligt golv och bra hyllor. Just nu är min ordning på trädgårdsredskapen lite dålig!

Dörrarna! Vad göra? Tror inte jag vill ha dem kvar, för dels går det inte att låsa dem. Idag får jag låsa dem med de tråkiga stålreglarna och med ett hänglås. Och fönstren har galler!!! Och färgen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar