lördag 21 januari 2012

Hösten 2011

Har inga mer foton nu, utan ska nu försöka mig på en sammanfattning av vad som hände från augusti och fram tills idag.

Men det kommer snart nya foton! Tog i nyårshelgen så jag tänker använda dessa foton för att berätta lite mer om området och även visa hur det ser ut idag.

Under augusti var det mycket trädgårdsarbete - och då var det den stora rabatten som jag jobbat mest med. Var blandat med bär och blommor så nu har jag försökt att dela av lite - blommor för sig och bär för sig. Dessutom hårdrensat det som fanns!

Har försökt snygga till och göra det mer lättskött, så det var nog arbetet i augusti-ja, min nya rabatt vid grannstaketet fick några nya blommor!

I september hann jag knappt vara där ute, klippte gräset någon gång, utan det var i oktober som jag fick städa och jobba undan inför vintern.
Så förutom gräsklippning (även då) så var det huset som kollades av med specerier och linne. Även en ommöblering av uterummet som jag nog nämnt tidigare.

Men jag har varit där ute nu vid julhelgen och passat på att fundera på hur jag vill att det ska se ut i framtiden och vad jag praktiskt kanklara av.

Kommer snart med lite nya foton, men då är vi inne på det nuvarande året. Skönt att komma ifatt lite....erfarenheten från min andra blogg gör att jag måste varna er...kan fortsätta komma inslag från dåtiden.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar